Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

  • Prosimo, da sledeče pogoje poslovanja, ki opredeljujejo postopek nakupa preko spletne strani ARTISTIK.si natančno preberete in se z njimi v celoti seznanite.
  • Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb cen, spletne trgovine ter pogojev poslovanja, brez predhodnega opozorila. Kupec ima dolžnost, da se sam seznani z morebitnimi spremembami.

 

Naročanje

  • Naročanje je možno 24 ur na dan, vse dni v tednu.
  • Oddaja naročila preko spletne trgovine artistik.si se obdeluje pod pogoji, ki so navedeni na tem mestu.
  • Po oddaji naročila bo kupec po elektronski pošti prejel obvestilo, da je naročilo prejeto, vendar pa to ni pogoj, da je naročilo sprejeto. V obvestilu bodo navedeni izdelki, količina ter cena oddanega naročila.
  • Če se izkaže, da je z vašim naročilom kaj narobe, vas bo po elektronski pošti ali telefonu v zvezi s tem kontaktirala odgovorna oseba.
  • Po potrditvi naročila, ponudnik izdelek zapakira, odpremi in kupca o tem obvesti po elektronski pošti.

 

Preklic naročila

  • Ponudnik si pridržuje pravico, da zaradi neustreznih, neprimernih ali žaljivih posredovanih podatkov s strani kupca, naročilo zavrne in o tem seznani kupca po elektronski pošti.
  • Ponudnik si pridržuje pravico, da zaradi očitnih napak pri vnosu cen artiklov, naročilo zavrne in o tem seznani kupca po elektronski pošti.
  • Kupec ima v roku ene (1) ure pravico, da prekliče naročilo. Preklic naročila je možen preko kontaktnega obrazca in mora vsebovati številko naročila, ki jo je predhodno prejel ob potrditvi naročila.
  • Po preteku ene (1) ure ponudnik smatra, da je naročilo potrjeno.

 

Cene

  • Vse objavljene cene so v eurih (EUR) in vključujejo DDV.
  • Cene na spletni strani se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila.
  • Pri naročilu se upošteva cena izdelka na dan/datum naročila.
  • V primeru individualnega povpraševanja, veljajo cene po dogovoru, ki so posredovane po elektronski pošti.
  • V končno ceno za plačilo so vključeni stroški dostave.
  • Najmanjši znesek nakupa znaša €10,00.

 

Plačilni pogoji

  • Plačilo naročenega blaga je možno po povzetju, kar pomeni, da celotno kupnino plačate dostavljavcu ob prevzemu naročila.
  • Plačilo po predračunu - Kupec lahko plača naročeno blago po predračunu. Kot predračun se smatra obvestilo, ki ga prejme kupec po elektronski pošti ob oddaji naročila. 
  • PayPal – varno plačevanje s plačilnim sistemom PayPal.
  • Braintree - Varno plačevanje s kreditnimi karticami.

 

Dostava/Prevzem

Artikli naročeni v naši spletni trgovini dostavimo v najkrajšem možnem času 1-3 delovnih dni. Če se dostava naročenega podaljša iz kakršnegakoli razloga, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti.

Za dostavo pošiljk uporabljamo storitve Pošte Slovenije. V kolikor se ob dostavi ne nahajate na navedenem naslovu, pošiljko lahko prevzamete na najbližji poštni poslovalnici.

Strošek dostave znaša:

  • 4,50 EUR - za naročila do vrednosti 20,00 EUR
  • 3,90 EUR - za naročila od 20,00 do 100,00 EUR
  • 0,00 EUR - za vsa naročila nad 100,00 EUR.

V primeru nastanka dodatnih stroškov pošiljanja pri 'paketih velikih dimenzij', vas bomo kontaktirali za potrditev naročila, preden odpošljemo naročene artikle.

Znesek stroškov dostave je prikazan v vašem naročilu.

Vse pošiljke previdno zapakiramo, da bi zagotovili varen prejem pošiljke. Kljub temu se nezgode pri dostavi dogajajo. V kolikor prejmete poškodovano pošiljko ali če so razvidni znaki odpiranja, je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Pošiljko prinesite na najbližjo pošto v enakem stanju kot ste jo prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Za kakršnokoli pomoč pri postopku reklamacije, se lahko obrnete tudi neposredno na nas. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo vaša reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Zamenjava ali vračilo blaga

  • Po 43.č. členu Zakona o varstvu potrošnikov za blago, ki je bilo prilagojeno osebnim potrebam potrošnika, je zaradi svoje narave neprimerno za vračilo.
  • Do zamenjave blaga lahko pride le v primeru, da je prišlo do kakršnekoli fizične poškodbe do trenutka vročitve. Po predhodnem dogovoru, bomo na kupčevo zahtevo blago zamenjali ali vrnili kupnino.
  • V primeru, da je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, je dolžnost kupca, da sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

 

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od nakupa artikla prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi navedel razlog za svojo odločitev. Rok 14 dni se začne šteti z dnem prevzema artikla.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri artiklih:

  • ki so izdelani po navodilih potrošnika,
  • ki so prilagojeni njegovim osebnim potrebam,
  • ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo.

Artikli v spletni trgovini ARTISTIK.si, ki se uvrščajo med artikle izdelane in/ali prilagojene potrebam potrošnika so:

  • Fotografije na platnu - izdelajo se po navodilih potrošnika, ki z naročilom določi motiv, dimenzijo fotografije in vrsto podokvirja.
  • Stenske slike (umetniške reprodukcije) - izdelajo se po navodilih potrošnika, ki izbere motiv, dimenzijo, vrsto medija za print in vrsto podokvirja.
  • Okvirji za slike - izdelajo se po navodilih potrošnika, ki izbere profil in dimenzijo okvirja za slike.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči z nedvoumno izjavo na e-naslov prodajalca ali pa izpolni obrazec (ki se nahaja tu).

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: DAGAL, d.o.o. (TPC Lucija), Obala 114, 6320 Portorož.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Strošek za potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

V primeru odstopa od pogodbe, se bo vračilo kupnine izvedlo v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v roku 14 dni, na transakcijski račun potrošnika, po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo v gotovini ni mogoče.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Stvarna napaka

V primeru, da kupljeni artikel nima lastnosti, ki so navedena v opisu artikla ali ni primeren za normalno rabo ali nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana ali se ne ujema z vzorcem/modelom (razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila), kupec mora o stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti prodajalca.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Rok za prijavo stvarne napake in pravico do uveljavljanje stvarne napake določa ZVpot (Zakon o varstvu potrošnikov).

 

Varovanje osebnih podatkov

  • Za potrebe poslovanja ARTISTIK.si zbira naslednje podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, eletronski naslov kupca, telefonsko številko in ostale podatke, ki so vezani na naročilo.
  • Vsi podatki, ki nam jih posredujete ob naročilu, so namenjeni izključno interni obdelavi in ne bodo posredovani tretjim osebam ali organizacijam.